Бисквити с дървена силиконова преса-печат

понеделник, януари 21, 2019


Здравейте приятели! Днешната рецепта в блога съм посветила на едни много лесни бисквитки. Определено мисля че всеки от вас би могъл да си ги направи, защото са много лесни и бързо се приготвят. Преди няколко дни си купих нов печат за сладки и бисквити с дървена дръжка. По-долу ще сложа снимка за да го видите. Самата рецепта не е нищо особено, просто исках да пробвам дали ще се получи нещо.

Продукти за 18/20 броя бисквити

130 г фина бяла захар
280 гр брашно
40 гр  разтопено масло студено
1 яйце
1 ч.л. ванилия
2 щипки сол
50 гр животинска сметана на стайна температура
1/2 ч.л. сода бикарбонат

Ако желаете може да  намажете с тази смес преди да сложите бисквитите в фурната.
1 жълтък
1 с.л. вода
1 с.л. мляко
Аз лично пропуснах тази стъпка и не го направих.

Сипете в купа всички сухи състави, към тях добавете солта,  маслото, сметаната, и ванилията. Месите на ръка или с миксер. За кратко, докато не се получи тесто. Ако е нужно добавете малко вода 1-2 с.л.
Разточете тесто с дебелина 3 мм.
Изрязвате бисквитите със силиконовия печат. Поставяте бисквитите в тава за печене предварително покрита с хартия. Печете на 190 С за 12 минути. След като са готово изпечени бисквитите оставете ги да изстинат върху решетка.




Помогнете ми в популяризирането на моя блог ако го харесвате, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! Можете също да харесате страничката ми във фейсбук тук. Благодаря,ви!

You Might Also Like

0 commenti

Последвайте ме в instagram