Тиквена торта чийзкейк с шоколадова глазура

петък, ноември 01, 2019


Защо обичам есента, защото е сезонът на тиквите, а аз обожавам тиква! Подбрала съм няколко рецепти които искам да ви покажа. Рецептите са сезонни, предимно с тиква и много шоколад.
Да започнем с една от тях!



Продукти за торта с размер 20 см.

500 г тиквено пюре
125 г масло
130 г захар
4 средно глоеми яйца
1 ванилия
40 г брашно

Тиквата може да сварите на пара или да изпечете в фурната докато не омекне.  След това я пасирайте с блендер. Към полученото пюре добавете разтопеното масло, ванилията, захарта, 4-те  жълтъка и пресятото предварително брашно. Разбъркайте с кухненски тел.
В отделна купа, с миксер разбийте белтъците на пяна. Постепенно ги добавете към останалата смес. Много внимателно.
Покрийте с хартия за печене дъното на форма за печене с диаметър 20 см.  Изсипете сместа, печете в предварително загрята фурна на 180 С за 40-50 минути.  Аз пекох 50 минути, защото моя сладкиш беше леко лепкав.

Рецептата може да промените и в безглутенов вариант като заместите брашното с бадемово, оризово, или микс.



Помогнете ми в популяризирането на моя блог ако го харесвате, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! Можете също да харесате страничката ми във фейсбук тук. Благодаря, ви!

You Might Also Like

0 commenti

Последвайте ме в instagram