Бърза пролетна ангелска торта

четвъртък, март 21, 2019


"Пролетта е сезон за душата - да възстанови силата си." - Лайла Акита

След правенето на зеполи имах останали около 5-6 белтъка и се чудех какво да правя с тях. Реших да направя  една торта, мислех първо да е кекс после се спрях на тази ангелска торта. Бърза, лесна, въздушна и пухкава.
Нямам подходяща форма признавам си, затова експериментирах с една с падащо дъно.
Все пак крайния ресултат не беше лош.

Продукти за торта с диаметър 18 см.

80 гр бяло брашно
150 гр бяла захар
240 гр белтъци
4 гр кремотартар може да заместите с 8 гр бакпулвер
1 лимон

С миксер или в планетарен миксер разбивате на твърда пяна белтъка с кремотартар. Добавяте и захарта. Пресейте брашното и внимателно го добавете към сместа от белтъци. Бъркайте на ръка, така сместа няма да спадне.
Добавете настъргания лимон. Изсипете сместа във формата. Печете на 180 С за 25-30 минути. След изпичане оставете тортата да изстине като обърнете формата върху решетка за да не спадне.
След като се е охладила, внимателно и деликатно премахнете формата.
Декорирайте  по желание!

Помогнете ми в популяризирането на моя блог ако го харесвате, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! Можете също да харесате страничката ми във фейсбук тук. Благодаря, ви!

You Might Also Like

2 commenti

  1. Радвам се, че открих блога ти, прекрасен е, носи настроение и красота! Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Екатерина за прекрасните думи!Много ме зарадваха! Благодаря че се отби при мен!

      Изтриване

Последвайте ме в instagram