Бързо Реване

четвъртък, май 02, 2019


Добро утро! За всички феновете на Реването, ето една бърза и лесна рецепта.
За торта с диаметър 28 см.

250 гр грис
8 яйца
700 гр бяла захар
700 мл вода за сиропа

Яйцата се разбиват с миксер с 6 супени лъжици захар. След това към тях се прибавя по малко от гриса при непрекъснато разбъркане.
Сместа се изсипва в намазана с масло тава и се пече в мерена фурна. След като изстине, се залива с изтуден сироп, приготвен от  останалата захар и 700 мл вода.
Декорирайте сладкиша по желание. Аз използвах животинска сметана и пресни малини.


Помогнете ми в популяризирането на моя блог ако го харесвате, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! Можете също да харесате страничката ми във фейсбук тук. Благодаря, ви!

You Might Also Like

2 commenti

  1. Колко симпатично е с тези розички. А аз нямам в блога си рецепта за реване, странно:). Все си мисля, че всичко съм написала и споделила и все се оказва, че не съм:))). Твоето реване много ми харесва. Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Благодаря Екатерина, винаги си толкова мила и любезна. Признавам си, досега никога през живота си не съм правила Реване, видях в една кулинарна група една рецепта и ме заинтригува и реших и аз да опитам. Много бързо и от първия път се получи добре. Макар да не съм много голям предпочитател на сиропираните десерти.
      Признавам си че имам списък с куп десерти и торти които изкам да опитам да направя, но все не ми остава време за всичките. Ще се радвам скоро да видя и твоито Реване.
      Благодаря ти че се отби, желая ти приятен ден!

      Изтриване

Последвайте ме в instagram