Салата с боб, булгур, и киноа

неделя, май 19, 2019


От миналата седмица реших да пусна и една малка рубрика  която се казва Храна в кутия. Подбирам рецепти лесни и бързи за готвене на различни ястия. Спокойно и вие без много усилия можете да си ги приготвите за обяд. Това беше вчерашния ми обяд. В другата кутия има нарязан пъпеш.


150 гр между булгур и киноа
100 грама черен нахут
100 грама пресен боб
зехтин
сол
мента

Пригответе черния нахут, след като ги накиснете за 24 часа. След това го сварете. Аз ползвах готово сварен от консерва.
Сварете булгур и киноа в подсолена вода, за 10-20 минути. Ако използвате предварително приготвени зърнени храни, те са страхотни.
Обелете зърната, ако те не са малки и е по-добре да отстраните кожата, която ги заобикаля.
Смесете всички съставки, подправени с зехтин, сол и няколко листа от мента. Добавих и риба от консерва и малко сирене.
Дози за 2 -ма  гладни. Рецептата е от www.kittyskitchen.it


Помогнете ми в популяризирането на моя блог ако го харесвате, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! Можете също да харесате страничката ми във фейсбук тук. Благодаря,ви!

You Might Also Like

1 commenti

  1. Чудесен обяд, Веси! Името на блога ти е изписано по много свеж начин. Някак създава настроение:) Поздрави!

    ОтговорИзтриване

Последвайте ме в instagram