Сладки прасковки с кисело мляко

сряда, май 15, 2019




Здравейте приятели! От известно време им точих зъби на тези прасковки. Та реших и аз да ги пробвам. Свързвам ги по-принцип със спомени от детството. Правеха се по празниците. Пробвала съм и многото подобни копувани готови от магазина.  Но те нямат нищо общо. За сместа на плънката ползвах мармалад от кайсии. Остатъка от тортата Сахер.


На мен от тези продукти ми се получиха около 60 прасковки.

4 яйца
250 гр кисело мляко
120 гр пудра захар
200 мл олио
1 ч.л. сода бикарбонат
1 пакетче бакпулвер
700 гр брашно
2 ванили

Яйцата се разбиват с захарта до побеляване. Прибавят се киселото мляко със содата  бикарбонат, олиото и амонячната сода, ванилията и брашното. Замесва се тесто и се оставя да престои 12 часа. След това се прибавя малко брашно, ако е нужно.
Замесват се топчета с големината на орех и се пекат на 180 С за около 20 минути. Повърхността на топчетат трябва да е перфектно гладка за да не се напукват. Ползваите олио при размесването.
След като поизстинат, се издълбават малко, ползвах остър нож, за да ги издълбая.
След това се пълнят с пълнеж по желание. За плънката аз ползвах мармалад от кайсии.
За да оцветите сладките, разтваряте сладкарска боя в малко вода и потапяте всяка страна на сладките след като сте ги слепили. А после овалвате в кристална захар.




Помогнете ми в популяризирането на моя блог ако го харесвате, като споделяте моите рецепти чрез иконките под последната снимка от статията в някоя от социалните мрежи по ваше желание! Можете също да харесате страничката ми във фейсбук тук. Благодаря,ви!

You Might Also Like

0 commenti

Последвайте ме в instagram